Založ si blog

001

len tak si tu sedim a pozeram ze si moj uvodny clanok do blogu uz precitalo 38 ludi. celkom zaujimave. naozaj tak ludia tuzia po pribehoch inych ludi? alebo sa len nudia v praci ci doma a nevedia co zo sebou tak brusia po nete? a preco sa do nich vlasne pustam ked aj ja som taky isty  niekedy pred tv alebo pc stravim cely den. bolo by treba daco uvarit upratat ist si zabehat alebo hocico len v tej chvili  je vsetko dolezitejsie ako urobit spravne rozhodnutie vypnut to. nakoniec varenie pocka a dake pecivo sa vzdy najde a upratovanie tiez nehori, ved no a co a behat ? teraz ked je snehu ? pockam az bude krajsie pocasie. a cvicit zacnem hned od zajtra a ked sa mi to od zajtra nepodari tak hned od pondelku a knihu tiez zoberem do ruky hned zajtra. a zavolam rodicom. ale az zajtra.  a dnes ? dnes plati to iste co vcera. len tak sa tu ponevieram a nic nerobim. vravim si ok, chceo by to vymysliet ako zarobit prachy. viac ako viem zarobit teraz a hllavne inak. vravim si zacnem na sebe makat, ok nie som najmladsi ale ani nad hrobom, est enie je neskoro vlastne nikdy nie je neskoro na sebe zacat makat,  cvicit a tak. prestat fajcit. nechodit v noci do chladnicky. a mozno by to chcelo daco sa zacat ucit. cudzi jazyk. ved zakady aj su ake take a aj ked som vela zabudol tak sa do toho llahko dostanem ved som bol tri roky vonku a tam mi to celkom islo. hej zacnem sa zasa ucit aj. desat minut denne s tam zacnem a potom uz to pojde same.  od zajtra.

este neviem ako to tu funguje, a popravde nechce sa mi to ani moc riesit. da ssa tu pisat nieco ako dennik? alebo len tieto clanky ktore tiez mozu sluzit v podstate ako dennik?uvidime  ci bude potrebne to nejakko skumat. zatial mi to tu takto celkom vyhovuje. co vlastne od tohoto verejneho pisania cakam ? mozno to iste co som cakal od basni aj ked vtedy som vlastnenecakal nic. bolo to take prirodzene. ako cca desat rocny ci kolko som mal som zacall pisat poviedku ci co to bolo. nasiel ju otec a ja som sa citil fakt mizerne. hanbil som sa a bolo mi trapne. sam neviem koi comu. otca mam rad a respektujem ho no zaroven ho dalo by sa povedat nenavidim koli jeho zlym strankam a hlavne ako sa spraval k mame ked som bol maly. ale aby som mu nekrivdil ani mama na tom nie je ovella lepsie. je to zaujimave. obaja su velmim cestni, pravdovravni, priatelski a spolahlivi a obaja ma lubia. ale takyto su len kazdy zvlast. jeden druhemu uz roky rokuce nevedia prist na meno. to on a to ona a takto odkedy si pamatam. no este ze maju jeden druheho inak by ich zivot asi nemal zmysel. tazko sa mi o tom pise.

 

27.02.2020

niekedy mi je tak mizerne ze ledva dycham a vsetko sa mi toci. pridu rozne vycitky. mrzi ma ze som minul prachy na nieco z coho som sa tesil. mrzi ma ze vediem taky obycajny zivot. mrzi ma ze nie som lepsim otcom. ze malej po sebe pravdepodobne nezanecham tolko penazi kolko by som chcel a ani ziadne velke mudra ako ma zit. nakoniec na to musi prist sama. je to daleko a mna to desi uz teraz. ale [...]

31.01.2020

ako tak citam tak cim dalej menej ludi cita moje prispevky. ako v podstate mi je to jedno. mozno ti ktori prestali citat cakali nejake velke vyvrcholenie. smola. zo spagatu sa opticky kabel neda spravit zo dna na den. a ak niekto ma zaujem o vyvrcholenie nech da vediet. budem sa snazit najlepsie ako sa mi bude chciet. (len zeny) dnes ma tak napadlo ze som ako analogovi slon medzi dogitalnimi [...]

bod zlomu. pravdepodobne opat nie posledny

31.01.2020

uz nazov aky som dal tomuto clanku napoveda ze je to dalsi bod zlomu anie posledny, resp ze som opat predurceny na uspech. ale s takymto pristupom to je zrejme zrejme. a mozno to tak nebude. nikto nikdy nevie aky bude vysledok cohokolvek. moze ho len predpokladat na zaklade informacii ktore ma. dalo by sa teda povedat ze na zaklade informacii ktore mam a uz aj vy prostrednictvom tejto spovede ci [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27612x
Priemerná čítanosť článkov: 1151x

Autor blogu

Kategórie