Založ si blog

003

cele zle. vcera som spal doslovacely den, ledvy som vyliezol z postele. vravim si ok, robil si osemnast hodin v sobotu si unaveny, nesil to a oddychuj aspon budes ok na druhy den ale prd dnes som na tom zle. do duse sa mi vrivaju demoni. co robit kde zacat ked si nevladzem ani ranajky spravit a to uz je pol jednej ? len chodim fajcit a bezducho hladim do blba. ale zasa bol som sa prejst so psom no popravde len koli tomu ze mi dosli cigarety. koli cigaretam sa donutim ist do obchodu. som silny fajciar. vymenil som zavislost na alkohole za nikotin. resp zavisly na alkohole som stale, len ho nepijem. nie jej to az take tazke ako si niekto mysli.
som smutny. z toho ze som v takomto stave. mam dojem ze nic neviem ze som bezcenny. ano jasne to prejde vzdy to prejde a potom budeem mat pocit ze utiahnem zubami lokomotivu. vacsinou nie je nic medzi tym. bud som hore alebo dole. mozno nejaky kratky cas niekde v strede…

neohlasene prisli na obhliadku domu. je tu binec, neupratane nepovysavane kopa riadov, je mi to jedno necitim hanbu. je mi na nic, nic nevladzem. uplne nevladzem a ani slova sa mi nederu z tela do prstov a nasledne na klavesnicu.

uz je takmer vecer, vlastne su len styri hodiny. a ja som stale mimo, najradsej by som si lahol. ale povedal som si ze sa aspon k niecomu dnes donutim. nejake veci pretriedim a nemylosrdne povyhadzujem. v novom byte budem mat len to co nosim, denne pouzivam a aspon z casu na cas potrebujem. inak nic. teraz som obklopeny blbostami, teda nie blbostami ale okrem ineho aj nepotrebnymi ci nepouzivanymi vecami. takymi ze co som kedysi kupil nerozvazne alebo si odlozil ze sak raz sa zidu. a v papieroch si musim urobit poriadok mam tu dve krabice. faktury, zmluvy, a vsetko mozne co mije na nic.
dam si silnu ale ozaj silnu kavu zopar cigariet k tomu a idem na to. snad.

27.02.2020

niekedy mi je tak mizerne ze ledva dycham a vsetko sa mi toci. pridu rozne vycitky. mrzi ma ze som minul prachy na nieco z coho som sa tesil. mrzi ma ze vediem taky obycajny zivot. mrzi ma ze nie som lepsim otcom. ze malej po sebe pravdepodobne nezanecham tolko penazi kolko by som chcel a ani ziadne velke mudra ako ma zit. nakoniec na to musi prist sama. je to daleko a mna to desi uz teraz. ale [...]

31.01.2020

ako tak citam tak cim dalej menej ludi cita moje prispevky. ako v podstate mi je to jedno. mozno ti ktori prestali citat cakali nejake velke vyvrcholenie. smola. zo spagatu sa opticky kabel neda spravit zo dna na den. a ak niekto ma zaujem o vyvrcholenie nech da vediet. budem sa snazit najlepsie ako sa mi bude chciet. (len zeny) dnes ma tak napadlo ze som ako analogovi slon medzi dogitalnimi [...]

bod zlomu. pravdepodobne opat nie posledny

31.01.2020

uz nazov aky som dal tomuto clanku napoveda ze je to dalsi bod zlomu anie posledny, resp ze som opat predurceny na uspech. ale s takymto pristupom to je zrejme zrejme. a mozno to tak nebude. nikto nikdy nevie aky bude vysledok cohokolvek. moze ho len predpokladat na zaklade informacii ktore ma. dalo by sa teda povedat ze na zaklade informacii ktore mam a uz aj vy prostrednictvom tejto spovede ci [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27582x
Priemerná čítanosť článkov: 1149x

Autor blogu

Kategórie