Založ si blog

piatok

nechce sa mi ani hovno citim sa unaveny a vycerpany a do robota sa mi nechce uz vonkoncom. uz minuli tyzden som sa jej vyhyba ako sa len dao. a dnes som obvolal vsetkych a dufa som ze niekto za mna zoberie. vobec sa mi tam nechce ist. zaca som sa tam citit nie vo svojej kozi. ba priam nestastny. ked pozeram na hodiny s tym ze kedy uz bude koniec namiesto toho ze kolko je este casu do konca aby som vedel ci sa s tihne vsetko co treba tak je to znamenie ktore sa neda povazovat za prianive. uz dhsie citim ze prichadza cas na zmenu. samozrejme su s tym spojene aj negativne pocity. co ak to v novej praci nebude tak dobre ako v tejto ? co ak nezarobim tolko kolko potrebujem? co ked sa mi dojebe auto a nebude na opravu a toboz na nove ? chodit busom by sa dalo teoreticky ale pri kucharskej pracovnej dobe asi tazko. spavatv restike na nafukvacke ? pici a nie som na to uz stary 🙂 ?
vobec sa mi tam nechce.

predat dom sa nedari. na jednu stranu to vobec netlaci na druhu by bolo fajn keby to uz bolo. je to zlozita situacia. hlavne kol malej. je vysporiadana s tym ze sme sa s jej mamou rozisli ale kedze byvame stale spolu tak to nepocituje a neriesi. a ked pride rec na predaj domu tak hned sllzy v ociach. trha mi to srdce.

zatal som sa ze uz nebudem riesit ziadnu frajerku. a stretol som jedno fajn dievca. dva krat sme boli von. vobec na nic som netlacil. a ani nezaviedol rec na sex ani nic podobne. dako citim ze by to mohlo byt to prave orechove. davam si cas. z jej strany je to asi podobne. su nejake signaly no na druhu stranu nejde po mne ako pes po udenom. vieme na com sme. rozpravali sme sa o tom. vsetko oma svoj cas a co sa ma stat sa stane. vsetko je tak ako ma byt. bolo by fajn zacat budovat vazny vztah no zaroven sa toho bojim. ona je na tom rovnako.

cvicit som nebol uz aspon dva tyzdne. kazdy den sa chstam a vzdy je nieco dolezitejsie. a v noci chodim doslova zrat. a fajcit fajcim viac a viac. na hovno obdobie proste. dako sa mu ani nebranim. len natolko aby som nespadol do hlbokej depresie. skor tomu nechavam volny priebeh. urcite bude lepsie. tak ako vzdy.

27.02.2020

niekedy mi je tak mizerne ze ledva dycham a vsetko sa mi toci. pridu rozne vycitky. mrzi ma ze som minul prachy na nieco z coho som sa tesil. mrzi ma ze vediem taky obycajny zivot. mrzi ma ze nie som lepsim otcom. ze malej po sebe pravdepodobne nezanecham tolko penazi kolko by som chcel a ani ziadne velke mudra ako ma zit. nakoniec na to musi prist sama. je to daleko a mna to desi uz teraz. ale [...]

31.01.2020

ako tak citam tak cim dalej menej ludi cita moje prispevky. ako v podstate mi je to jedno. mozno ti ktori prestali citat cakali nejake velke vyvrcholenie. smola. zo spagatu sa opticky kabel neda spravit zo dna na den. a ak niekto ma zaujem o vyvrcholenie nech da vediet. budem sa snazit najlepsie ako sa mi bude chciet. (len zeny) dnes ma tak napadlo ze som ako analogovi slon medzi dogitalnimi [...]

bod zlomu. pravdepodobne opat nie posledny

31.01.2020

uz nazov aky som dal tomuto clanku napoveda ze je to dalsi bod zlomu anie posledny, resp ze som opat predurceny na uspech. ale s takymto pristupom to je zrejme zrejme. a mozno to tak nebude. nikto nikdy nevie aky bude vysledok cohokolvek. moze ho len predpokladat na zaklade informacii ktore ma. dalo by sa teda povedat ze na zaklade informacii ktore mam a uz aj vy prostrednictvom tejto spovede ci [...]

Krišjanis Kariňš

Šéf lotyšskej diplomacie Kariňš odstupuje pre trestné stíhanie

28.03.2024 14:37

Lotyšská generálna prokuratúra rozhodla o začatí trestného stíhania v súvislosti s jeho výdavkami na leteckú dopravu vrátane využívania súkromných lietadiel.

Jana Bittó Cigániková

SaS kritizuje prerozdelenie peňazí v zdravotníctve, žiada zrušenie tzv. prerozdeľovacej vyhlášky

28.03.2024 14:36

Kompetenciu prerozdeľovať peniaze navrhuje presunúť na zdravotné poisťovne.

požiar, václavské námestie, praha

Na Václavskom námestí horelo, dym bolo vidieť z celej Prahy

28.03.2024 14:21

Do nemocnice previezli jedného muža, ktorý sa nadýchal splodín.

Čína Filipíny Juhočínske more lode

Čína a Filipíny sa vzájomne obvinili z eskalácie napätia v Juhočínskom mori

28.03.2024 14:07

Loď čínskej pobrežnej stráž v sobotu zablokovala filipínske zásobovacie plavidlo, poškodila ho vodným delom a zranila pri tom troch filipínskych vojakov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27510x
Priemerná čítanosť článkov: 1146x

Autor blogu

Kategórie