Založ si blog

strach

niekedy ma len tak prepadne. z nicoho nic. neviem koli comu a z coho prameni. proste strach. nic sa nezmenilo. nic sa nemeni. a ja mam strach. alebo uzkost. najhorsie je ze neviem z coho a teda sa k tomu neviem postavit. jasne viem ze to prejde ale je to celkom neprijemne cakanie.
dlho som tu nebol. v podstate mi to nevadi. sem tam som si spomenul ale to je tak vsetko. v poslednych tyzdnoch som si letel na jednom serialy. a este som robil pripravu na stahovanie. celkom narocne. ale som ready vsetko nahadzat do auta. aj ked mam este dva tyzdne cas. nemal som co robit a tak som sa balil. predal som dom. idem do bytu. tesim sa. akoby novy zaciatok. mam v plane zacat ranajkovat. prestat fajcit. hej hej vo fajceni som pokracoval hned ten den od tej udalosti. len o nikolko hodin neskor. som silno zavisli. v robote je to otravne. hlavne koli kolegom mam vycitky ale kedze som zavisli tak ich hadzem za hlavu.
niekolko krat som bol za kurvou. inak som hrozny clovek. zakladam si na moralke a vecer predtym nez sa mam stretnut s gertrudou idem za kurvou. po patnastich hodinach v praci. len tak. lebo sa mi chcelo. a nemam vycitky. den s gertrudou bol super. aj ked pol dna s me stravili hladanim sex shopu aby sme si potom pol hodinu uzili s hrackou co sme si kupili. zohnat kamenny sex shop je dost tazke.

no a co este nic. len ze som sa zbavil vsetkeho nepotrebneho. postupne som spravil asi tri inventury svojich veci. a este ma jedna zaverecna caka pri vybalovani. novy byt. nove spravanie. ziadne skreckovanie picovin co sa raz mozno hodia. a este sa chcem o seba starat. vsak do pici rano kava cigareta. prve jedlo dakedy podvecer. a druhe v noci ked sa zobudim na hlad. bol som na preventivke a vsetko mam ok. to potesi. no zaroven to cloveka utvri v tom ze dalej moze zit tak ako zije a nic sa nedeje. az do momentu kym ho jebne. no a co. ked vdrzim este desat rokov tak budem spokojny. mala uz bude velke daky majetok jej po mne zo stane tak no a co.

27.02.2020

niekedy mi je tak mizerne ze ledva dycham a vsetko sa mi toci. pridu rozne vycitky. mrzi ma ze som minul prachy na nieco z coho som sa tesil. mrzi ma ze vediem taky obycajny zivot. mrzi ma ze nie som lepsim otcom. ze malej po sebe pravdepodobne nezanecham tolko penazi kolko by som chcel a ani ziadne velke mudra ako ma zit. nakoniec na to musi prist sama. je to daleko a mna to desi uz teraz. ale [...]

31.01.2020

ako tak citam tak cim dalej menej ludi cita moje prispevky. ako v podstate mi je to jedno. mozno ti ktori prestali citat cakali nejake velke vyvrcholenie. smola. zo spagatu sa opticky kabel neda spravit zo dna na den. a ak niekto ma zaujem o vyvrcholenie nech da vediet. budem sa snazit najlepsie ako sa mi bude chciet. (len zeny) dnes ma tak napadlo ze som ako analogovi slon medzi dogitalnimi [...]

bod zlomu. pravdepodobne opat nie posledny

31.01.2020

uz nazov aky som dal tomuto clanku napoveda ze je to dalsi bod zlomu anie posledny, resp ze som opat predurceny na uspech. ale s takymto pristupom to je zrejme zrejme. a mozno to tak nebude. nikto nikdy nevie aky bude vysledok cohokolvek. moze ho len predpokladat na zaklade informacii ktore ma. dalo by sa teda povedat ze na zaklade informacii ktore mam a uz aj vy prostrednictvom tejto spovede ci [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27513x
Priemerná čítanosť článkov: 1146x

Autor blogu

Kategórie