Založ si blog

kaslem na nadpis nebavi ma to a dnes mam v pici aj bodky a ciarky sak na co
dnes ked som sa vratil od malej tak si vravim sedem hodin len to este spravim daco uzitocne a bol som so mnetami a vravim si ze waw kolko roboty som odviedol a este ked toaletak vybalim co som kupil 40ks lebo sak co sa budem jebat s maom tak to budem uplne spokojny akoze waw to su ake ciele do pice
po tom ako som sa rozisiel s gerdou tak si vravim ze ok teraz len ta ciara ktoru som tu asi spominal ziadne picoviny pekne v klude zacnem si ja cvicit a vsetky tie kokotiny okolo zdravia a dost s babami proste kaslem na to len ja a mala a zdravie a setrim setrim
jasne do pice. zo dve party som spravil a zhulil sa ako pes ako to by bolo fajn ale organizoval som ich koli tomu aby som tu nebol sam a aj pozivacky kade koho ze sak hybaj na obed ci veceru ci len tak na kavu som robil koli tomu aby som tu nebol sam. vraj budem citat a aj a neviem co no kokot. mojim cielom je udrziavat tu poriadok co je fajn a do pice najstastnejsi som ked vynesiem smeti. parada. no a okrem toho popri tom som zasa isiel na ten pokec zpiceny a jasne ze som tam stretol babenku a na druhy den uz sme boli na fb a slovo dalo slovo a stretli sme sa. ako ble viac menej prvy dojem. ako niekto moze posobit tak v pohode cez pismenka a zoci voci ze hm…. prejav ako skolkarka. no ale sak vieme kam to speje aha bodka no druhe rande ci co to bolo u mna a hned ma prekukla ze tebe je jedno s kym budes hlavne ze nebudes sam a ja som hned zamrzol lebo ved pravdu mala najvacsiu na svete no ale aj tak kaleraby a kokotiny som posplietal a na tretom rande ci co to bolo som ju smykol a potom este niekolko krat ale vobec sa mi nechcelo s nou stretavat ako isiel cas a vravim si ako z toho von do pici sak ona uz spekulovala ze sa ku mne nastahuje ako ok nebola ideal krasy ale zasa ani daka skareda a sprosta ved chodi na pravo ale ten prejav jej bohaaaa tak som to dako odkladal a odkladal a ved sak kamo ma devatnast kedy ty dostanes zasa devatnastku ak este niekedy vobec ale aj tak nebolo inej cesty ako jej to dako vysvetlit ze vlastne ano mala pravdu hned v ten prvy vecer a ja som obycajny pokrytecky chrapun. a tak som jej to vysvetlil a ona sa ani nenasrala dako skor mam podozrenie ze jej v prvom rade islo o sex lebo tam sme sa nasli onaje rada submisivna a ja dominantny a v tomto pripade plati to ze protiklady sa pritahuju ale skor si hlavne myslim ze jej islo o byvanie hlavne lebo sa ukazalo ze ma dake problemy a vlastne ani nema poriadne kam ist ked skonci skolu lebo sa rozhodla ze pravo nie je pre nu ale skor si myslim ze to to nedava. no v kazdom pripade nech uz je to akokolvek to nelutujem ani ten stres okolo toho a ani to ze soom ju polozil lebo som si uvedomil ze ano ved ono to tak bolo vlastne s kazdou babou po mame mojho dietata. dako som sa dostal do takeho zvlasneho paradoxu ze ked som sam tak pici boha chcem dakoho a ked ho mam tak od neh chcem utiec skor ci neskor. a som rad ze som si toto uvedomil tak ze naozaj lebo vlastne som stastny ze s gerdou som to ukoncil lobo ona si naozaj uprimne zasluzi niekoho kto ju bude lubit a nie je s nou len koli tomu aby nebol sam.
no a tak vlastne len toto som chcel nateraz.

27.02.2020

niekedy mi je tak mizerne ze ledva dycham a vsetko sa mi toci. pridu rozne vycitky. mrzi ma ze som minul prachy na nieco z coho som sa tesil. mrzi ma ze vediem taky obycajny zivot. mrzi ma ze nie som lepsim otcom. ze malej po sebe pravdepodobne nezanecham tolko penazi kolko by som chcel a ani ziadne velke mudra ako ma zit. nakoniec na to musi prist sama. je to daleko a mna to desi uz teraz. ale [...]

31.01.2020

ako tak citam tak cim dalej menej ludi cita moje prispevky. ako v podstate mi je to jedno. mozno ti ktori prestali citat cakali nejake velke vyvrcholenie. smola. zo spagatu sa opticky kabel neda spravit zo dna na den. a ak niekto ma zaujem o vyvrcholenie nech da vediet. budem sa snazit najlepsie ako sa mi bude chciet. (len zeny) dnes ma tak napadlo ze som ako analogovi slon medzi dogitalnimi [...]

bod zlomu. pravdepodobne opat nie posledny

31.01.2020

uz nazov aky som dal tomuto clanku napoveda ze je to dalsi bod zlomu anie posledny, resp ze som opat predurceny na uspech. ale s takymto pristupom to je zrejme zrejme. a mozno to tak nebude. nikto nikdy nevie aky bude vysledok cohokolvek. moze ho len predpokladat na zaklade informacii ktore ma. dalo by sa teda povedat ze na zaklade informacii ktore mam a uz aj vy prostrednictvom tejto spovede ci [...]

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27622x
Priemerná čítanosť článkov: 1151x

Autor blogu

Kategórie