002

26. januára 2018, gloomy, Nezaradené

je rano. a ja som plny sily a energie. dokonca som ranajkoval. premyslam co vsetko by som chcel spravit a ako to spravit efektivne teda co najrychlejsie. treba mi ist do rempa na postu a k zvelolekarovi. premyslam aku zvolit postupnost. inak ako sa tu daju nastavit vacsie pismenka? nikde som to nenasiel a na tieto drobce ledva vidim a tak ani prilis nekontrolujem preklepy.
inak vcera celkom dobry den som mal vcera. zoznamil som sa s asi tromi novymi ludmi na nete. celkom zaujimave. viac menej som sa vzdal aspon na teraz spekulovanaia a hladania milenky. spravil som si novy profil a hned v prvy den jeho pouzivania som natrafil na tych ludi zdoraznujem ze zaujimavych. rozpravali sme sa o vsetkom moznom a viac ma to bavilo a naplnalo ako riesit dake blbosti co nemaju ziadny zmysel vlastne okrem toho ze by som si vrzol. a ano aj stetky som tam obhanal a skumal ale v poslednej dobe som za ziadnou nebol. vzdy som si to v poslednej chvili rozmyslel s tym ze prachy ktore by som minul za hodinu kupenej „lasky“ mozem minut ovela uzitocnejsie. obcas si ulavym pekne rucne strucne.
vcera tu bol chlap z realitky. tak ako som sa tesil do noveho byvania tak mam teraz obavy ked prichadza iste k istemu. al eto je asi bezne a normalne. tento dom je moje prve poriadne byvanie a tazko sa mi s nim ide lucit. aj ked je pravda ze nebolo take narocne a tazke k nemu prist. vdaka hypoteke bol za dva roky hotovy. otec staval dom takmer sedem rokov. to si ani poriadne predstavit neviem. co sa ten nalamentoval ze hypo beriem a ze kolko. lenze to je ine ako v jeho pripade vtedy. na dedine kamarati po vikendoch a po robote. iste musel majstrov zaplatit ale pomocne sili nie, to len za jedlo a pivo sa chodievalo pomahat. teraz ? a tu ? kde nikoho nepoznam. ved keby som mal z vyplat platit aj nejake byvanie a aj prace na dome tak by som ho staval dvadsat rokov. no nic.nevedel som si predstavit ist byvat do bytu ale vlastne aj ked mam troska obavy z tej zmeny tak sa tesim. bude to paradaprvy den volna som len lezal, nic nevladal, nic nespravil. vcera to bolo lepsie o daco a dnes so mnou vsetci certi siju. vsetko by som chcel robit a vsetko by som chcel stihnut. vela chcem pisat ale nedokazem usporiadat myslienky. vsetko sa mi melie a kruti v hlave a prsty nestihaju. vlastne ani mozog. skacem od jednej myslienku ku druhej este skor ako ju stihnem napisat. idem k tomu zverolekarovi.