rozchod

20. októbra 2018, gloomy, Nezaradené

smutny som ako taky zbity pes. dnes som to ukoncil s gertrudou. nemalo to v mojich ociach zmysel. resp sam neviem. ona je skvela a uzasna a empaticky a vzdy za kazdych okolnosti stala pri mne ale… viac som sa tesil na milovanie alebo skor sex lebo tak som to viac menej bral ako na nu samotnu. nebolo by fer jej tahat medove motuzi popod nos. bolo by to fakt chrapunske a ja sa snazim zit ako nechrapun. ona to uz citila ze sa daco so mnou deje. cele zle. na jednu stranu sa rozhodnem ze nie nic sam a hotovo a na druhu stranu sa obzeram po babach a chyba mi obiatie. lenze nie od nej. na obiatie od katky kolegyne sa tesim ovela viac a ovela viac ma dobije ako objatie od gerdy. a pritom je krasna a citliva a vsetko. ja som proste asi kokot. neviem am co chcem. ale neda sa nic robit proste to tak citim. aspon ze som sa zachoval voci nej spravne. troska neskoro ale predsa. nie som taky dobry clovek za akeho ma povazuje. ved som preboha nemal problem ist za kurvou a este den den za nou a vobec som nemal vycitky. je to takto ovela lepsie pre nu.. poplace si a pojde dalej. a ja tiez.