Založ si blog

Archív: október, 2018

rozchod

smutny som ako taky zbity pes. dnes som to ukoncil s gertrudou. nemalo to v mojich ociach zmysel. resp sam neviem. ona je skvela a uzasna a empaticky a vzdy za kazdych okolnosti stala pri mne ale… viac som sa tesil na milovanie alebo skor sex lebo tak som to viac menej bral ako na nu samotnu. nebolo by fer jej tahat medove motuzi popod nos. bolo by to fakt chrapunske a ja sa snazim zit ako […]

Pokračovanie článku

nazor ?

Isabel Zjevila jsi se nenadale prede mnou a v tvych ocich bylo neco tak hluboke,krasne a nezne jako ticha rosa rano na jare neznam te, nevim kdo jsi nevim ani jak dlouho tady u nas jeste budes nevim a nemohu vedet jestli nemas pritele anebo manzela pokud je tomu tak tak si preji co nejrychleji na tve oci zapomenout.

Pokračovanie článku

nuda

co robit ked sa clovek nudi ? tak napriklad vcera som prespal cely den a to doslova. ani som sa tak nenudil ako sa mi nic nechcelo. a nebolo vlastne ani moc co. pustit pracku a poplatit nejake veci. a ny to som sa vykaslal. s velkym sebazaprenim som to spravil dnes. hlavne tie veci. niektore mali datum splatnosti uz pred mesiacom. pohoda. a co ma odpoja ? jaj ked sme pri tom mam celkom hrozu z […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27651x
Priemerná čítanosť článkov: 1152x

Autor blogu

Kategórie