Založ si blog

Archív: december, 2018

co je to uspech ? no asi ako pre koho. pre vacsinu ludi asi kopa penazi. pre rybara chytit ulovok aky doteraz nechytil a zrejme uz ani nikdy nechiti. pisem o tom koli tomu ze som zasa zacas citat knihu o uspechu od uspesneho cloveka. chyba je v tom ze je o peniazoch. niet sa co cudovat ved ju napisal podnikatel a pre neho je uspech zarabat. ale su tam veci nad ktorymi sa da zamysliet. […]

Pokračovanie článku

som nasiel v pc

12:27 29.08.2017 daky som zostal nervozny z nejakeho dovodu. ale mam pocit ze je to koli praci. taky divny pocit. nevadi. dnes som si dal po troch dnoch tabletku a celu tak asi koli tomu. vo stvrtok som si dal poslednu v piatok som poprosil starku aby mi skocila vybrat lebo som bol v praci v sobotu som na to zabudol a v nedelu tiez. poobede som siel pre malu na bure a vratili sme sa cera vecer a […]

Pokračovanie článku

minuly tyzden som celu ale celu nedelu stravil v posteli a vravim si ok serem na to sak mam dost po vcerajsku treba si odpocinut. fakt celu nedelu ale nie ze by som bol hore a honil si kokot laebo co ale ja som spal sem tam som sa zobudil na pol hodinku a zasa zaspal myslel som ze cellu noc nebudem vediet spat ale aj tu som zaspal a v pondelok asi do stvrtej kym som sa vyhrabal a aj to len koli […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27654x
Priemerná čítanosť článkov: 1152x

Autor blogu

Kategórie