Založ si blog

piatok

nic moc den. idem za chvilu do prace a nemam z toho dobry pocit. som hladny ale nechce sa mi jest. upratal som wc a kupelku. na kuchynu som sa vykaslal. myslim na riady. a dal som palicku k cinskej ruzi lebo sa tahala ako za svetlom. povodne som si kvety ani nechcel brat ale predsa si len dake zoberiem. mozno aj vsetky. ved co tam budem robit ? chcel som si aj macku zadovazit ale kaslem na to. vsade chlpi, o hajzel sa jej starat a pod. ako bolo by to fajn keby pridem a mam sa s cim pomojkat ale macky na toto moc nie su. pes by bol lepsi ale nebudem mat na neho cas. ved nakoniec mam rybicky a zebricky a achatiny. tieto tvory maju v pici sice mojkanie ale aspon daka robota. aj ked uvazujem ze vtacikov sa zbavim. robia bordel. ale tak zasa pospievaju aspon daco. zasa som zmeskal psychiatricku. myslim kontrolu. za kazdu zmeskanu to mam za dvacku. jej cas je drahy. uz jej idem sesdesiat euro. dnes mi dala sestricka posledne lieky ktora mohla bez prehliadky. nasledujucu kontrolu nesmiem zmeskat. bez liekov vydrzim tak tyzden bez zmeny. potom tyzden mania a potom sa min. dva tyzdne davam dokopy. je to celkom nebezpecne.
neviem ako to budem zvladat bez malej. takto ked pridem z roboty v noci tak ju aspon idem kuknut a hned mi je veselsie. ale ked pridem sam do prazdneho bytu tak neviem neviem. no ale na druhu stranu aspon si budem viac vazit cas ktory s nou budem. ked budem mat volno tak sa jej budem ozaj venovat. aspon dve tri hodiny ale poriadne. teraz je to tak ze ano sme spolu ale vlastne kazdy zvlast. ona si zalezie a ja tiez. sem tam ideme na plavaren ale to je tak vsetko. ale aspon som jej zacal citat pred spanim pred nedavnom a paci sa jej to. sama ma vola aby som jej siel precitat na dobru noc. citame slavnu patku. ja som tie knizky zral. sice vneskorsom veku ale zasa baby dozrievaju skorej. aspon sa to vravi. este par rokov a je v puberte. dufam ze budeme aj nadalej kamosi. bojim sa ze sa odcudzime ked uz s mnou nebude byvat ale zasa proti tomu sa da bojovat. spravit opatrenia. je to len na mne a na nikom inom. je uzasna.

27.02.2020

niekedy mi je tak mizerne ze ledva dycham a vsetko sa mi toci. pridu rozne vycitky. mrzi ma ze som minul prachy na nieco z coho som sa tesil. mrzi ma ze vediem taky obycajny zivot. mrzi ma ze nie som lepsim otcom. ze malej po sebe pravdepodobne nezanecham tolko penazi kolko by som chcel a ani ziadne velke mudra ako ma zit. nakoniec na to musi prist sama. je to daleko a mna to desi uz teraz. ale [...]

31.01.2020

ako tak citam tak cim dalej menej ludi cita moje prispevky. ako v podstate mi je to jedno. mozno ti ktori prestali citat cakali nejake velke vyvrcholenie. smola. zo spagatu sa opticky kabel neda spravit zo dna na den. a ak niekto ma zaujem o vyvrcholenie nech da vediet. budem sa snazit najlepsie ako sa mi bude chciet. (len zeny) dnes ma tak napadlo ze som ako analogovi slon medzi dogitalnimi [...]

bod zlomu. pravdepodobne opat nie posledny

31.01.2020

uz nazov aky som dal tomuto clanku napoveda ze je to dalsi bod zlomu anie posledny, resp ze som opat predurceny na uspech. ale s takymto pristupom to je zrejme zrejme. a mozno to tak nebude. nikto nikdy nevie aky bude vysledok cohokolvek. moze ho len predpokladat na zaklade informacii ktore ma. dalo by sa teda povedat ze na zaklade informacii ktore mam a uz aj vy prostrednictvom tejto spovede ci [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27638x
Priemerná čítanosť článkov: 1152x

Autor blogu

Kategórie