Založ si blog

minuly tyzden som celu ale celu nedelu stravil v posteli a vravim si ok serem na to sak mam dost po vcerajsku treba si odpocinut. fakt celu nedelu ale nie ze by som bol hore a honil si kokot laebo co ale ja som spal sem tam som sa zobudil na pol hodinku a zasa zaspal myslel som ze cellu noc nebudem vediet spat ale aj tu som zaspal a v pondelok asi do stvrtej kym som sa vyhrabal a aj to len koli tomu ze som isiel na kavu. utorok bol troska lepsi ale nie o vela. uplne nic sa mi nechcelo ale ani nie ze nechcelo nevlladal som ani. streda a stvrtok boli uplne divne. vsetci sa ma pytali v robote ze co mi je.nbol som ticho zamlknute ziadne kokotiny som netrepal. ale prisiel som na to ze koli comu.
rano som bol ok neutralna nalada a potom prisla kolegyna z druhej prevadzky po daco.. mozme jej vraviet radka. vzdy sa mi pacila. mala chlapa a ja som to neriesil. lenze pred casom sa s chlapom rozisla. a ja ze ok. pomali pomali s kludom ale tiez som to dako neriesil. ako tak normalne ze sak potrebuje cas. sem tam sme si napisali raz bola u mna na brcko. no a tak to islo dalej. sem tam som ju zavolal von. nikdy nesla. raz sa mi ozvala ze ci nejdem na plavaren. siel som. pohoda. no ale k veci. vedel som ze byva este s byvallim. dako mi to neprislo divne sak no a co. no ale v tu stredu som sa jej len tak spytal ze co a ako a neviem ako padla rec aj na jej byvaleho a kolega ze su rozideni ale sukaju spolu stale sak co budu po veceroch. a ona to nevyvratila. ale to este neznamena ze to je pravda. v podstate ked sa to tak zoberie tak mi to moze byt jedno. no ale zostal som taky divny. uplne mimo. a depka kus. a nevedel som koli comu to som si az neskor uvedomil ze koli tej jeho hllaske. to bol pondelok. v utorok neprisla. ale ja som bol stale daky v pici cely cas som premyslal nad tym vcerajskom teda vacsinu casu ze kurva co to ?
a tak som si premyslal a vlastne zacal tak prepocitavat ze sak do pici ved ja uz davno neviem zbalit babu to poprve a hlavne z akeho dovodu by o mna mala mat zaujem ? a aj keby mala tak co jej mozem ponuknut okrem mozno peknych reci na zaciatku a trochu romantiky mozno? co by som jej do pici pojebanej mohol ja ponuknut? okrem toho ze ma pozna kao uchylneho nadrzaneho jebnuteho kokota lebo tak sa povacsinu casu v robote spravam ? ja s bipolarkou ? sem tam rozjebany ze neviem ani vstat z postele a sem tam ako uthnuty z retaze ? sem tam v pram stelirnom byte a sem tam ako v chlieve ? co ja vlastne robim vo volnom case ? nic doslova nic. pici uz ani bike, o fitku len snivam na knihy pada prach na stetce tiez a fotak do pici ani neviem kde mam dakde v skriny najebany. tak co ja vlastne robim ked nie som v robote ? cumim do pici na filmy.
a tak som si vlastne povedal ze sak co riesim ze sak aj tak vlastne s gertrudou som sa rozisiel lebo som tusi ze so mnou ju nic moc dobre necakam a teraz do pici pol roka ci koklko potom idem zasa daco riesit ze vztah buducnost dieta daco
v piatok celkom fajn rano v roboteuz som aj kokotiny trepal aj sa zabaval celkom a vtom prisla radka a vystiskala ma tak ako vzdy a ako vsetkych zasa aby som netrepal ze len mna vystiska no a ze ci idem fajcit a ja reku ze hej a tak si vonku stojime fajcime a ja kokot ze no co kedy pojdeme na rande ? chapes ? no kokot. a ona ze na rande asi nikdy ale von hocikedy. este som daco taral snazil sa to zachranit ale do pici na picu cele a bol som tam kde v stredu. v pici.

27.02.2020

niekedy mi je tak mizerne ze ledva dycham a vsetko sa mi toci. pridu rozne vycitky. mrzi ma ze som minul prachy na nieco z coho som sa tesil. mrzi ma ze vediem taky obycajny zivot. mrzi ma ze nie som lepsim otcom. ze malej po sebe pravdepodobne nezanecham tolko penazi kolko by som chcel a ani ziadne velke mudra ako ma zit. nakoniec na to musi prist sama. je to daleko a mna to desi uz teraz. ale [...]

31.01.2020

ako tak citam tak cim dalej menej ludi cita moje prispevky. ako v podstate mi je to jedno. mozno ti ktori prestali citat cakali nejake velke vyvrcholenie. smola. zo spagatu sa opticky kabel neda spravit zo dna na den. a ak niekto ma zaujem o vyvrcholenie nech da vediet. budem sa snazit najlepsie ako sa mi bude chciet. (len zeny) dnes ma tak napadlo ze som ako analogovi slon medzi dogitalnimi [...]

bod zlomu. pravdepodobne opat nie posledny

31.01.2020

uz nazov aky som dal tomuto clanku napoveda ze je to dalsi bod zlomu anie posledny, resp ze som opat predurceny na uspech. ale s takymto pristupom to je zrejme zrejme. a mozno to tak nebude. nikto nikdy nevie aky bude vysledok cohokolvek. moze ho len predpokladat na zaklade informacii ktore ma. dalo by sa teda povedat ze na zaklade informacii ktore mam a uz aj vy prostrednictvom tejto spovede ci [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27630x
Priemerná čítanosť článkov: 1151x

Autor blogu

Kategórie