Založ si blog

kupil som si diktafon. citim sa teraz tak ako nostalgicky. zaujimave. kokot ako davno som tu nebol. inak skoro nic z toho co som tu napisal si uz nepamatam. a popravde ani nahravky si nepamatam. dakedy ma napadne si daku pustit ale aj ked som si ju pustil tak som na to zabuol po nie dlhom case. mozno by nebol zly napad si to tak ako ulohu ze ked sem pojdem daco napisat tak az potom co som si precital to co som sem napisal naposledy. ale tak zasa nechce sa mi.
ach nechce sa mi ani nic pisat a pritom sa tolko veci deje. jebem na to nechce sa mi vlastne ale zaroven aj che tak budem len tak cmarat a uvidime co bude ale vlastne len uvidite lebo ja si to urcite nebudem citat spatne. jaj. zoznamil som sa s jednou no… zenou. boze aka je nudna. uz tyzden hladam vhodnu prilezitost kedy by som to ukoncil. dokonca nemam ani zaujem ju vytrtkat. ako nei ze by som sa nenechal vyfajcit na druhom stretku ale to som bol strasne nadrzany a popravde som bol zvedavy kam daleko az zajde. podla mna by sa nechala aj pretiahnut keby nema menzes akurat. ale odvtedy vlastne zistujem ze je brutal nudna. v poslednej dobe sa mi zda ze som taky zivsi taky aktivnejsi ci ako to povedat a zaroven som nastvany teda akoze nastvany koli tomu ze mam menej casu na seba co v skutocnosti znamena ze lezanie na gauci. zacal som vyrabat sviecky a rozne ine kokotince ako kvetinace s vedierok od smotany a poobne a kupi som si sipky a tak si obcas zahadzem trocha. asi najvacsia haluz je ze som si spomenul ze mam kolieskove korcule a hned na druhy den som si ich najebal na nohy. este som bol potom dva krat a teda spolu tri krat. celkom pohoda uz treti krat. zjebal som sa iba raz. aj dnes som chcel ist ale jebala sa voda z neba a ani neviem ako mi ubehol den. a teraz uz do pici je takmer polnoc a ja som chcel urobit este tolko veci ale podla vsetkeho jebem na to.

nasledujuci den.
ujebany sa citim tak strasne ujebany. smutny a uplne na nic. dnes som si pisal s tou zenou co som spominal. no a slovo dalo slovo a isiel som ku nej a vyspali sme sa sposlu. ako z toho nie som ujebany ale taky som no. jedno s druhym. ale ano aj koi tomu. chyba mi partnerka ale tak nechem byt s niekym z koho nie som v kolenach len koli tomu aby som nebol sam. neviem ani ci ju mam rad a nie este ci ju lubim.
aj prachov som v poslednej dobe pominal viac nez dost. aj zbytocne aj nie. trocha ma to tlaci teraz. musim posetrit a davat si pozor.
v poslednej dobe mi to prislo akoby som bol stale v manii. niekolko tyzdnov. uz ani neviem kedy mi bolo takto na picu. a zacalo to vcera. preto som sem asi aj isiel daco popisat.
v poslednej dobe vela hulim travu. uz by aj stacilo. ale to som si vravel uz pred dvomi tyzdnami. celkom zly pocit mam z toho. doahlo to na mna. tazkosti a pocity. rozjebava ma to.

27.02.2020

niekedy mi je tak mizerne ze ledva dycham a vsetko sa mi toci. pridu rozne vycitky. mrzi ma ze som minul prachy na nieco z coho som sa tesil. mrzi ma ze vediem taky obycajny zivot. mrzi ma ze nie som lepsim otcom. ze malej po sebe pravdepodobne nezanecham tolko penazi kolko by som chcel a ani ziadne velke mudra ako ma zit. nakoniec na to musi prist sama. je to daleko a mna to desi uz teraz. ale [...]

31.01.2020

ako tak citam tak cim dalej menej ludi cita moje prispevky. ako v podstate mi je to jedno. mozno ti ktori prestali citat cakali nejake velke vyvrcholenie. smola. zo spagatu sa opticky kabel neda spravit zo dna na den. a ak niekto ma zaujem o vyvrcholenie nech da vediet. budem sa snazit najlepsie ako sa mi bude chciet. (len zeny) dnes ma tak napadlo ze som ako analogovi slon medzi dogitalnimi [...]

bod zlomu. pravdepodobne opat nie posledny

31.01.2020

uz nazov aky som dal tomuto clanku napoveda ze je to dalsi bod zlomu anie posledny, resp ze som opat predurceny na uspech. ale s takymto pristupom to je zrejme zrejme. a mozno to tak nebude. nikto nikdy nevie aky bude vysledok cohokolvek. moze ho len predpokladat na zaklade informacii ktore ma. dalo by sa teda povedat ze na zaklade informacii ktore mam a uz aj vy prostrednictvom tejto spovede ci [...]

vojna na Ukrajine, Kyjev

ONLINE: Bomby padajú na Odesu, Zelenskyj čistil tajnú službu

02.05.2024 06:10

Odesa je častým terčom ruských útokov, tentoraz raketa zasiahla centrum veľkej kuriérskej spoločnosti. Zelenskyj odvolával v tajnej službe.

NATO, Ukrajina

Varovaní pred vojnou s Ruskom pribúda. Myslí si Moskva, že sa jej Západ bojí?

02.05.2024 06:00

Ak bude Rusko na Ukrajine úspešné, nielenže bude mať skúsenejšiu a bojmi preverenú armádu, ale bude aj povzbudené pokračovať v agresii proti susedom.

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.

Tank / Gaza /

V Gaze je viac vojnového odpadu než na Ukrajine, tvrdí OSN

01.05.2024 21:31

Pre porovnanie, frontová línia na Ukrajine má dĺžku takmer tisíc kilometrov, Pásmo Gazy 40 kilometrov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27686x
Priemerná čítanosť článkov: 1154x

Autor blogu

Kategórie