Založ si blog

ubehla pomerne dlha doba co som tu bl naposledy. vela veci sa nestalo a nezmenilo. dostal som sa do sraciek psychickych ale nie az takych velkych ale dost neprijemnych ale z tych sa dostavam uz niekolko dni von asi dva tri tyzdne neviem a aj fynancnych a tie tiez uspesne riesim. ked mi prislo dost smutno ze nemam koho objat tak som sa asi pred mesiacom dal na zoznamky. jedno rande. nic. celkom skareda baba no skareda nie moc sympaticka ktora mi dala kosom a tak si vravim ze uf… no nic ideme dalej. bolo druhe rande. a neviem neviem. popravde moc neriesim. s tretou som si zacal pisat vcera. uspesnost v tychto internetovych zoznamkach je miziva. dam tomu este niekolko tyzdnov a koncim. po prehulenych tyzdnoch ma to prechadza, proste prestava bavit. raz dva krat do tyzdna si ale este dam jointa. to je dobre. z klasickych cigariet soom presiel na iqoss hadam mi to vydrzi. a byt je v takom stave ze keby sa mi podari ho tak udrzat tak super parada. v robote to tiez nebolo bohvie co ale uz sa aj tam davam dokopy. aj ked este stale niekedy pocitujem uzkost kem idem do prace alebo aj v praci ale uspesne s tym bojujem. zda sa ze sa bliska na lepsie casy. zasa raz. len aby to vydrzalo co najdlhsie. budem sa snazit lebo zivot v srackach ma nebavi. len je to take no… clovek si neda pozor a uz sa smyka po hovne dolu kopcom. a tazko sa zastavit. musi padnut az dole aby sa mohol zacat skrabat zasa hore. a tak jej to dokolecka viacmenej uz roky. nie a nie sa dako niekde ustalit. v mojom zivote je bud jedno alebo druhe. iste. obcas sa zachytim ci uz pri pade alebo zostanem niekde na rymse niekde po ceste hore. mesiac dva pol roka. dakedy mozno rok. vacsinou je to tak ze ked zostanem stagnovat niekde po ceste hore tak sa zacnem pomali sklzavat dolu. hm…. z toho vypliva ze sa netreba zastavit.

27.02.2020

niekedy mi je tak mizerne ze ledva dycham a vsetko sa mi toci. pridu rozne vycitky. mrzi ma ze som minul prachy na nieco z coho som sa tesil. mrzi ma ze vediem taky obycajny zivot. mrzi ma ze nie som lepsim otcom. ze malej po sebe pravdepodobne nezanecham tolko penazi kolko by som chcel a ani ziadne velke mudra ako ma zit. nakoniec na to musi prist sama. je to daleko a mna to desi uz teraz. ale [...]

31.01.2020

ako tak citam tak cim dalej menej ludi cita moje prispevky. ako v podstate mi je to jedno. mozno ti ktori prestali citat cakali nejake velke vyvrcholenie. smola. zo spagatu sa opticky kabel neda spravit zo dna na den. a ak niekto ma zaujem o vyvrcholenie nech da vediet. budem sa snazit najlepsie ako sa mi bude chciet. (len zeny) dnes ma tak napadlo ze som ako analogovi slon medzi dogitalnimi [...]

bod zlomu. pravdepodobne opat nie posledny

31.01.2020

uz nazov aky som dal tomuto clanku napoveda ze je to dalsi bod zlomu anie posledny, resp ze som opat predurceny na uspech. ale s takymto pristupom to je zrejme zrejme. a mozno to tak nebude. nikto nikdy nevie aky bude vysledok cohokolvek. moze ho len predpokladat na zaklade informacii ktore ma. dalo by sa teda povedat ze na zaklade informacii ktore mam a uz aj vy prostrednictvom tejto spovede ci [...]

NATO / OTAN / Armáda SR /

Podpora členstva SR v EÚ a NATO oproti vlaňajšku vzrástla

02.05.2024 15:12

Členstvo Ukrajiny v západných inštitúciách si želá 30 percent Slovákov, čo je najmenej z regiónu.

DN - Boeing 737 MAX

Ďalší kritik spoločnosti Boeing náhle zomrel. Svedčil proti firme, hovoril o problémoch vo výrobe

02.05.2024 14:57

Dean pracoval v spoločnosti Spirit AeroSystems, ktorá bola dodávateľom komponentov pre firmu Boeing.

maďarská polícia

V Maďarsku zadržali tínedžera, ktorý chcel zabíjať v mešite a vysielať to naživo

02.05.2024 14:37

Kriminalisti identifikovali chlapca v priebehu niekoľkých hodín.

šefčovič maroš

Európa konečne dýcha oboma pľúcami. Veľké rozšírenie EÚ bol koniec bývalého rozdelenia kontinentu, povedal Šefčovič

02.05.2024 14:18

Fakt, že sa spájame do veľkej európskej rodiny, všetci čo sa zúčastnili toho podujatia, boli veľmi dojatí a tešili sa na novú etapu, uviedol, Šefčovič.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 27693x
Priemerná čítanosť článkov: 1154x

Autor blogu

Kategórie